Traim pentru a face lucrurile pe ultima suta de metri: plecam catre intalniri atunci cand trebuia sa fim deja acolo si dam vina pe trafic, ne revizuim agenda cu doua minute inainte de a sustine prezentarea, amanam luarea unor decizii importante pana in ultimul minut, cumparam un aparat de aer conditionat numai atunci cand temperatura depaseste 35 grade, invatam pentru examen cu o zi inainte, ajungem la magazin cu cateva minute inainte de sfarsitul programului, ne platim impozitele in ultima zi si nu in ultimul rand, in competitiile sportive vrem sa ne scoatem parleala in ultima partida. Ceea ce pentru alte natii sunt erori, exceptii, “shit happens”, pentru noi este un stil de viata.
In schimb suntem foarte rigurosi atunci cand ne planificam concediile, sarbatorile sau weekend-urile. Cred ca e o chestiune de motivatie sau de prioritati. Daca vom incepe fiecare prin a ne planifica activitatea profesionala (indiferent care este aceasta) la fel cum ne planificam vacantele, vom avea doar de castigat.
Aceasta este o observatie personala.